להצעה:

פתיחת חלון בקיר

מעוניינים לבצע פתיחת חלון בקיר? נהדר– הגעתם בדיוק למקום הנכון. מדובר בעבודה מורכבת המתבצעת באמצעות כלים כבדים ודורשת מומחיות רבה.

על אף שלעיתים ניתן לחשוב כי לא מדובר במלאכה מסובכת, הדבר אינו נכון ויותר מכך – עליה להתבצע אך ורק על ידי בעלי מקצוע מוסמכים המחזיקים ברישיונות הנדרשים.

בין אם אתם מעוניינים בפתיחת חלון בבית פרטי, בדירה, במשרד או בכל מקום אחר– במאמר שלפניכם תמצאו את מלוא המידע לו אתם זקוקים כולל ייעוץ והצעת מחיר משתלמת לעבודה בכל סדר גודל.

ניסור בטון לפתיחת חלון בקיר ממד. צילום: ערן
ניסור בטון לפתיחת חלון בקיר ממד. צילום: ערן

פתיחת חלון בקיר – כמה זה עולה?

באופן הגיוני, עלות העבודה משתנה בהתאם לגודל החלון הרצוי, האם מדובר על קיר פנימי או חיצוני, סוג הקיר וכן האם מדובר על פתיחת חלון מ-"אפס" או שמא בהרחבה של חלון קיים.

לפניכם עלויות עבודה ממוצעות בהתאם לסוגי קירות שונים. לקבלת עלויות לפתיחת חלון בקיר כנסו לדף מחירון ניסור בטון שיצרנו עבורכם.

ישנם גורמים נוספים כמובן המשפיעים על המחיר, כדוגמת וותק החברה המוצעת ואיכות העבודה.

מאחר ואתם מעוניינים שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר (נכון?), חשוב להקפיד על בחירה מושכלת ככל הניתן של החברה המבצעת.

כיצד בוחרים בהצלחה חברה מקצועית ועל מה חשוב להקפיד? שימו לב לדגשים הבאים:

  • תשאלו את נותן השירות לגבי הפסולת: האם אחרי הניסור יתבצע פינוי של הפסולת שנוצרה? האם זה חלק מהמחיר או צריך תוספת? כמובן שכל מקרה לגופו, ומומלץ לציין לנו אם ישנה במקום מכולה או לא שנדע איך לתמחר את העבודה.
  • האם גם פתיחת הקיר לחלון כוללת את ההתקנת חלון? כמובן שחברות ניסור בטון כמונו, אינן חברות שמתעסקות עם אלומיניום, כך שאחרי שנבצע לכם את פתיחת החלון, תוכלו לפנות לחברה שמייצרת ומתקינה חלונות אלומיניום שתדאג לכם לחלון מתאים לפי הגודל הנדרש(מומלץ לדאוג להזמנה של החלון לפני הניסור שלא תישארו הרבה זמן עם חלון פתוח).
  • קבעו פגישת ייעוץ: בשוק ניתן למצוא מגוון רב של חברות ניסור המציעים שירות פתיחת חלון בקיר. אנו נדאג להגיע למקום או לחילופין לקבל ממכם תמונות והמחשה של המקום כדי להכין להם הצעת מחיר מסודרת ללא הפתעות מיותרות.

    קידוחי בטון לפתיחת חלון קטן. צילום: ערן
    קידוחי בטון לפתיחת חלון קטן. צילום: ערן

רוצים כבר לפתוח חלון? אנחנו כאן לשירותכם

במיוחד כאשר מדובר על עבודות מורכבות, ישנה חשיבות רבה בבחירה מושכלת של בעל מקצוע חברה.

ההמלצה היא לערוך סקר מקיף בין מומחים שונים, להתייעץ עם לקוחות עבר ולקרוא חוות דעת, ורק לאחר מכן להגיע לידי הבחירה הסופית.

אנחנו יודעים, מדובר במלאכה צורכת זמן. בדיוק מסיבה זו הקמנו את האתר – על מנת לספק לכם את אנשי המקצוע המובילים בארץ, וללא כל מאמץ מצדכם.

זקוקים להמלצה על בעלי מקצוע לשם פתיחת חלון בקיר?

למידע, פרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד, אנא הרגישו בנוח ליצור איתנו בקשר ונשמח לסייע ככל שנוכל.

שאלות נפוצות על פתיחת חלון בקיר

כאשר אני מנסר פתח לחלון, מה קורה עם הפתח עד שהחברת אלומניום מתקינה את החלון?

על הלקוח מוטלת האחריות לדאוג לסגירה זמנית של הפתח. ישנם המון דרכים לסגור פתחים כגון סגירה על ידי קיר גבס זמני, ברזנט, פלטת עץ או ניילון רחב.

כיצד ניתן להפחית את כמות האבק כאשר מנסרים בבטון?

כמות האבק פוחתת משמעותית בשימוש של מים בעזרת הניסור בטון במכונה מיוחדת לכך, אם רוצים להפחית יותר אבק אז ניתן לסגור את האזור שמבוצע בו ניסור הבטון בקיר גבס זמני.

כמה זמן לוקח לנסר פתח לחלון בקיר בטון?

הכל תלוי בגודל הפתח. זה יכול לקחת בן שעה לשעתיים.

דילוג לתוכן